Tuesday, June 28, 2011

serammmmm........

hmmmm.. now is 3.37 in the morning. Suddenly feels like i have something interesting to write. hehe

Tadi, lbeh kurang 3.10, kua bilik ingat nak tgk muvie kat tibi lah kat lua, bosan tunggu buffer muvie kat laptop tak habis2. Selalunye adik aku yang sekola menengah tu belum tido lagi. Selalunye dalam pkul 4 baru die tido. Tengok2, keluar, die dah takde dpn komputer. Hmm..terbatallah hasrat ku. Nak tengok tibi kat dapur sorang2 malam2...tak feel kot. Baik masuk bilik. Ingatkan nak terkorek-korek cari makanan ke lapo gak kot. Tibe2 rase nak tkincing. Tapi...tak jadi jugak. hmmmmmmm....
Slame nih aku selambe je stay up smpi subuh merayap kua masuk bilik. Tapi kenapa yaa... kenapa tiba2. haaaa....

Ni sume mak aku punya pasal. ni lah. Cite jiran seblah menyeblah. Tak menyeblah sgt la. Seblah je. Die kate umah aku ade cik pon. Hish. Tak mau aku eje name pnoh die. Tu lah, anak bujang die dan rakan2 tak kesah nak tido tiap2 mlm memekak men game seblah umah aku. Dah mak aku serabot nak tido. Patotla, mak aku kate, dah tade denga lagi budak2 ni memekak. Bukan skali due katenye denga mengilai. Berkali-kali. Dah, mak aku pon skang nak kua mlm2 tutup pagar ke masukkan moto ke agak cuak la jugak yer. Tade pulak mak aku denga, mak aku tdo btoi2 seblah tmpt diorang kate diorang denga tuh. Pakcik aku kate itulah, die kacau org yang tak reti berhengat. Hmmmmm.. taktau den nak ckp ape.

Sudah, aku pulak yg tercuak. Nk kua bilik pun cuak. Nak tido.. dh bgn pkul berbelas-belas nk ngantok apenye. Ceh, bleh je tido, tapi taknak. hehe... dogil.

Ingat mase dolu2 mase form 2 mase tu tinggal kat dorm umu salamah. Katil tepi btol2 seblah tingkap seblah rak kasut, katil atas. Pnah terdenga budak dorm sumaiyah, dorm atas, opposite building, kate die ade nampk lembaga putih rmbut pnjg dkat koridor tmpat kasut seblah katil aku tulah. At first aku denga aku bkn cuak pn. Sebaliknye aku tertanya, mungkinkah budak itu nmpk aku sebnanye??? kah3..... Yolah, ne taw kan, bgn mlm2 kepale serabot mamai2 teraba-raba. Aku pulak mase tu memang keje tido lepas pkul 3, 4 pagi je. Padan ar nak bangun pagi pun liat. Gegar2 katil pun tak bgn.hehehehe. Tapi ingin aku ingatkan disini bahawe itu zaman form 2. Dah besar dah ade self-control sikit dlm peniduranku. Pastu mmg baju basahan aku sua putih ngan baju tshirt putih. Yelah, sua kaler lain nak gune petang2 ke gi bsukan ke. Pastu malam2 jelah aku bleh lepas rambut sebab mase tu tade orang nak rimas tengok rambut aku. Time tu memang panjang sampai bwh bontot. Panjang nak mamph. Malam2 la aku buat keje dorm kan susun kasut, dah siang2 aku bgn lambat. Kang ketue dorm marah plak. haha... ntah. Pasaitu aku tak pkir sangat masetu n selambe dog je wat rutin harian aku cam bese.

papepon doa jelah dunie terpisah ini remain terpisah. jgn gegatal pulak gi mencarik. marah tol aku orang carik psl nih. sekian. caucincai~

No comments:

Post a Comment